sumber tenaga

Sunday, May 23, 2010

Pleaseeeeee

Aku diserang oleh penyakit secara bertalu-talu kebelakangan ini. Baru sakit perut ni nak melabuhkan tirai, penyakit selesema datang melanda. Kalau betul ada orang tak puas hati hantar sakit-sakit ni pakai angin aku mintak maaf bebanyak. Apa dosa aku kat korang?

Tolong la kasi hidup aku aman dan tenteram dan sejahtera dan hepi sikit. Merana ni tau tak, merana.

Heyyyyy...............

5 ketul ta*i:

izey said...

Tuhan nk bg dugaan 2
sbr je la yer..
hope u will get better
:)

usus kecik said...

terima kaseh izey.kata2 semangat amat diperlukan sekarang ini.
:)

iEyLa said...

xpe2..
penyakit 2kan penghapus dosa.. :D
cepat sihat ok??
nak exam nih..
gud luck!!! :D

AnAv ^^ said...

kesian hang naa..

sabaq naa..

haha.:P

usus kecik said...

haa.mcm ni la kawan.kamu semua mmg memahami.terima kaseh jep eh ain & ieyla.