sumber tenaga

Sunday, August 1, 2010

gundah gulana

Dah lama aku tak bermain dengan perasaan ni. Hati ni seakan mau memberontak. Kalau boleh buat demonstrasi memang dah lama aku kena boikot. Bagi memuaskan perasaan yang meronta-ronta ni apa salahnya kalau aku melayan, kan.

Dengan lagu cromok~another you berkumandang memang masuk la dengan suasana. Pandai betul lagu ni muncul time-time ni. Demn.

Perasaan apa yang aku rasa sekarang ni? Itu yang kita nak tau sebab aku pon maseh kabur-kabur. Hah, lagu led zeppelin~stairway to heaven plak dah. Ni yang buat aku tak keruan.

MAU PIKIAQ

2 ketul ta*i:

amer|zhafran said...

hahaha...

wat relex sudah..p indon dah ka??
xleh nk lepak gak laa..ak bz minggu lps..adoii..

rhapsody LiN said...

haha.. hg ni jiwa kacaw tol lah.

ade awek pon dok x tenteram lg