sumber tenaga

Monday, March 1, 2010

pengalaman bermula

Tidak pernah terlintas sedikit pon di benak ingin berKARYA di alam maya ini. Maseh ingat lagi dulu ketika masih di bangku sekolah kalau subjek bahasa melayu tak pon bahasa omputih mesti karangan aku akan di reject oleh cekgu-cekgu. Apa yang pasti depa kata tulisan aku macam gampang. Ada ka patut kan, penat aku perah OTAK nak tulis karangan yang berjela tu. Last-last time SPM, nah! aku dapat A. haha. agak angkuh aku ketika itu.

Ada ketika OTAK aku meronta ingin melampiaskan nafsunya, tapi tak kesampaian sebab tak tau nak tulis dekat mana. Jadi disebabkan kalo aku nak tulis kat sini dah tak payah guna pen, otomatik tulisan aku akan senantiasa lawa. keh keh keh. Apa-apa pon pengalaman akan sentiasa mengajar kita sesuatu yang baru. Disinilah segalanya akan bermula. ya, let the fun begin!

p/s OTAK aku sangat teruja..

1 ketul ta*i:

rhapsody LiN said...

spm aku pn bi dpt A gak.
haha