sumber tenaga

Wednesday, April 25, 2012

subconscious

Sedar tak sedar dah lama aku tinggalkan blog ni. Sedar tak sedar sepanjang aku tinggalkan blog ni sering aku bercakap dengan diri sendiri. Sering jugak aku berfalsafah seorang diri. Tak ketinggalan orang yang samalah  aku selalu ajak berdebat. Setiap ada ketidakpuasan hati aku lampiaskan terhadap dia. Apa betul atau tidak itu belakang kira, janji ada teman untuk bertukar pandangan.

Adakah aku sudah tidak siuman? Ahhhh! Persetankan apa orang mau cakap. Hati aku memberontak lagi kali ini. Pening aku dibuatnya. Dimintanya satu ruang untuk nafsunya dilampiaskan. Pandai sungguh dia bermadah melemparkan kata-kata manis. Katanya aku akan dibiarkan aman tenteram tanpa gangguan jika hajatnya terpenuhi. Kurang ajar.

Jadi pada saat dan ketika ini, setelah berfikir semasak-masaknya, aku akan kembali menulis blog. Biar tiada yang membaca, cukuplah sekadar aku ada. Dari aku jadi gila cakap sorang-sorang baik aku tulis dekat sini.

Assalamualaikum :)

1 ketul ta*i:

Anonymous said...

apa dah xda idea lagi ka? haha cite la psal zmn zkola dlu ka apa ka.